Vanlige spørsmål

Betaling

Vi aksepterer VISA, Mastercard, American Express, Vipps, Klarna, Google Pay og Apple Pay.
Kjøpssummen vil trekkes når vi har sendt deg varen. Frem til da, vil beløpet kun være reservert. Hvis du velger Klarna som betalingsmetode, kan du utsette betalingen opptil 30 dager.
Ja, din sikkerhet er vår høyeste prioritet. Vår nettside bruker SSL-kryptering for å beskytte dine personlige og betalingsinformasjon. Vi deler ikke dine betalingsdetaljer med tredjeparter, og all betalingsinformasjon behandles gjennom sikre betalingstjenester.

Så fort vi har mottatt din betaling, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke har mottatt en ordrebekreftelse innen ti minutter, har vi ikke mottatt din betaling. Ring oss eller send oss en mail hvis du ønsker å forsikre deg om at du ikke har blitt trukket.

Nei, du betaler ingenting ekstra når du handler på haus-luft.no, uavhengig av hvilken betalingsløsning du velger.
Nei, vi er en norsk nettbutikk med varelager i Norge. Du vil under ingen omstendigheter måtte betale toll når du handler på vår nettside.

Frakt og henting

Ja, vi har åpent kjøp i 60 dager. Dette betyr at du kan kjøpe produktet, teste det hjemme og fortsatt returnere det så lenge det ikke har gått mer enn to måneder fra kjøpsdato. Misbruk av denne ordningen kan føre til svartelisting på alle Scandinavian Webshop AS sine nettsteder. Dersom produktet er skadet som et resultat av uforsiktig bruk, kan retten til å benytte deg av åpent kjøp frafalle. Normal slitasje er forventet.

Garantien dekker alle feil og mangler som måtte oppstå ved bruk av produktet som tiltenkt og beskrevet i bruksanvisningen. Vi forplikter oss til å reparere, erstatte, eller tilbakebetale kjøpesummen dersom produktet slutter å fungere som det skal innen garantiperioden på tre år. Les mer om våre garantivilkår.

Nei, våre produkter selges kun på haus-luft.no. Dersom du ser at våre produkter selges et annet sted, kan dette være forfalskninger.
Vi sender med PostNord.
Ja, så lenge du gir hentekoden til personen som skal hente ut pakken for deg. Du er ikke pålagt å vise ID ved uthenting av pakker lengre.

Du kan enkelt holde oversikt over hvor pakken din er ved å gå inn på sporingslenken du får tilsendt av PostNord kort tid etter utsending fra vårt varelager. Ikke mottatt sporingslenke? Ring oss eller send oss en mail.

Nei, for øyeblikket sender vi ikke til andre land enn Norge. Med det sagt, vil vi innen overskuelig fremtid begynne å sende til Sverige og Danmark også.

Ja, det gjør vi.

Hvis du ikke henter ut ordren din innen hentefristen vil den bli sendt tilbake til oss. Vennligst ta kontakt med oss på telefon eller e-post hvis du ikke rakk å hente ut din ordre, men fortsatt vil ha den.

Retur og reklamasjon

Ja, vi har åpent kjøp i 60 dager. Dette betyr at du kan kjøpe produktet, teste det hjemme og fortsatt returnere det så lenge det ikke har gått mer enn to måneder fra kjøpsdato. Misbruk av denne ordningen kan føre til svartelisting på alle Scandinavian Webshop AS sine nettsteder. Dersom produktet er skadet som et resultat av uforsiktig bruk, kan retten til å benytte deg av åpent kjøp frafalle. Normal slitasje er forventet.

Garantien dekker alle feil og mangler som måtte oppstå ved bruk av produktet som tiltenkt og beskrevet i bruksanvisningen. Vi forplikter oss til å reparere, erstatte, eller tilbakebetale kjøpesummen dersom produktet slutter å fungere som det skal innen garantiperioden på tre år. Les mer om våre garantivilkår.

Du kan enkelt returnere ditt produkt ved å fylle ut returskjemaet nedenfor, pakke inn produktet i sin originale emballasje og levere det inn til en butikk som sender/mottar pakker med PostNord.
Ja, du kan returnere et brukt/åpnet produkt så lenge det ikke har gått mer enn 60 dager fra kjøpsdato, produktet ikke er skadet og du har tatt vare på den originale emballasjen. Dersom skaden oppsto under transport, vil du få produktet ditt erstattet umiddelbart.
Ja, vi betaler for returfrakten uansett hvor i landet du bor.
Du kan forvente å ha pengene tilbake på konto 2-6 virkedager etter at vi har mottatt din retur ved betaling med kreditt-/debetkort. Dersom du har betalt med Vipps, vil du få tilbake pengene med én gang vi har mottatt returen din.

Produkter

Hvordan kobler jeg produktet mitt til appen?

Les vår steg-for-steg veiledning dersom du ønsker å koble ditt produkt sammen med TUYA Smart appen.

Finner du ikke det du ser etter?

Telefon

+47 980 16 721

Chat

Raskt svar. Ingen chatbots.

Email

kontakt@swshop.com

Kontor

Karl Johans Gate 5
Ingen produkter i handlekurven.