Vanlige spørsmål
Betaling
Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?
Når vil kortet mitt trekkes?
Er det trygt å betale på denne nettsiden?
Hvordan vet jeg at min bestilling er mottatt?
Så fort vi har mottatt din betaling, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke har mottatt en ordrebekreftelse innen ti minutter, har vi ikke mottatt din betaling. Ring oss eller send oss en mail hvis du ønsker å forsikre deg om at du ikke har blitt trukket.
Har dere transaksjonsgebyrer?
Må jeg betale toll?
Frakt og henting
Hvor lang leveringstid har dere?
Ja, vi har åpent kjøp i 60 dager. Dette betyr at du kan kjøpe produktet, teste det hjemme og fortsatt returnere det så lenge det ikke har gått mer enn to måneder fra kjøpsdato. Misbruk av denne ordningen kan føre til svartelisting på alle Scandinavian Webshop AS sine nettsteder. Dersom produktet er skadet som et resultat av uforsiktig bruk, kan retten til å benytte deg av åpent kjøp frafalle. Normal slitasje er forventet.
Har dere klikk og hent?
Garantien dekker alle feil og mangler som måtte oppstå ved bruk av produktet som tiltenkt og beskrevet i bruksanvisningen. Vi forplikter oss til å reparere, erstatte, eller tilbakebetale kjøpesummen dersom produktet slutter å fungere som det skal innen garantiperioden på tre år. Les mer om våre garantivilkår.
Kan jeg kjøpe Haus & Luft i butikk?
Sender dere med Posten eller PostNord?
Kan jeg få noen andre hente ut bestillingen min?
Hvordan sporer jeg min bestilling?
Du kan enkelt holde oversikt over hvor pakken din er ved å gå inn på sporingslenken du får tilsendt av PostNord kort tid etter utsending fra vårt varelager. Ikke mottatt sporingslenke? Ring oss eller send oss en mail.
Sender dere til andre land enn Norge?
Nei, for øyeblikket sender vi ikke til andre land enn Norge. Med det sagt, vil vi innen overskuelig fremtid begynne å sende til Sverige og Danmark også.
Leverer dere til Svalbard?
Ja, det gjør vi.
Retur og reklamasjon
Har dere åpent kjøp?
Ja, vi har åpent kjøp i 60 dager. Dette betyr at du kan kjøpe produktet, teste det hjemme og fortsatt returnere det så lenge det ikke har gått mer enn to måneder fra kjøpsdato. Misbruk av denne ordningen kan føre til svartelisting på alle Scandinavian Webshop AS sine nettsteder. Dersom produktet er skadet som et resultat av uforsiktig bruk, kan retten til å benytte deg av åpent kjøp frafalle. Normal slitasje er forventet.
Hva dekker garantien?
Garantien dekker alle feil og mangler som måtte oppstå ved bruk av produktet som tiltenkt og beskrevet i bruksanvisningen. Vi forplikter oss til å reparere, erstatte, eller tilbakebetale kjøpesummen dersom produktet slutter å fungere som det skal innen garantiperioden på tre år. Les mer om våre garantivilkår.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Kan jeg returnere et brukt/åpnet produkt?
Er det gratis å returnere?
Når får jeg pengene tilbake på konto?
Produkter
Hvordan kobler jeg produktet mitt til appen?
Les vår steg-for-steg veiledning dersom du ønsker å koble ditt produkt sammen med TUYA Smart appen.
Hvor finner jeg bruksanvisningen til mitt produkt?
Klikk på ditt produkt i oversikten nedenfor for å laste ned din bruksanvisning.